Packat & klart

Jag har haft en jätte mysig förmiddag tillsammans med Johanna, det blev frukostbuffé på Bernades som hon bjöd på. Så snällt! Sen satt vi och pratade i två timmar och efter det åkte vi upp till A6 och shoppade lite. Jag köpte det sista inför Thailand, som hårspray, shampoo, balsam, deo, en fin rosa bh, en enkel kort t-shirt från bikbok (perfekt till stranden), sist men inte minst köpte jag öronproppar & "ögonbinda". Så nu kommer vi förhoppningsvis sova hur gott som helst.

Jag ska försöka uppdatera så mycket som möjligt i Thailand, så ni kan läsa hur vi har det. Ha det underbart här hemma i kalla Sverige ; ) Kärlek!



Kommentarer
Postat av: Emmelie

åh vilken söt bh!! :D

2010-01-15 @ 20:47:35
URL: http://lovejunkiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0