Koh Muk

Hej alla trogna lasare! Jag har inte haft sa mycket ork till att blogga, men det blir battre nar jag kommer hem igen. Fast idag kande jag for att skriva av mig lite. Vi befinner oss just nu pa en otroligt fin och lugn liten o som heter Koh Muk, stranden ar jatte vit och fin (se bilden nedanfor). Vi har haft jatte bra vader idag, men nu framat eftermiddagen kande vi att brannan fick vanta lite. Eftersom vi bada har brant oss lite! Men allt ar sa himla mysigt har, man blir behandlade som man vare kung och drottning, haha! Thailanningar tar verkligen hand om sina turister ;)



 Nu ar klockan strax efter halv fyra pa eftermiddagen, sa vi ska bara ligga vid varan mysiga bungalow som har havsutsikt och ligger precis pa stranden och ta det lugnt. Sen ikvall blir det massage, god mat och en drink vid solnedgangen. Ska forsoka skriva snart igen, imorgon aker vi till Koh Lanta. Ha det bra, Karlek!


Kommentarer
Postat av: sofia

hej tjejen:) hoppas ni har det bra :) ta med solen och värmen hem sen :) det hade varit helt underbart :) kraam

2010-01-13 @ 14:57:00
URL: http://sofianorborg.blogg.se/
Postat av: Johanna

åh så härligt!

2010-01-14 @ 09:14:55
URL: http://passepartout.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0