Målat hela dagen.

Idag har jag målat och målat i vårat kök och det var köksluckornas insida som skulle få en förändring. Men alla är inte färdiga ännu, jag ska fortsätta imorgon på morgonen med det. Så allt blir färdig någongång! Jag har iallafall som sagt tillbringat den största delen av dagen med och måla och sen har jag packat upp glas, muggar och sådant med hjälp av min kära mor.

Fast nu kom jag hem för en snart en timme sen, jag har umgåts med Johanna hela kvällen i ca 4,5. Det blev en runda på A6, sen blev det massa prat och en fika på Coffee house by George . . . Vilket blev ett himla bra avslut på dagen! Hoppas ni haft en bra dag, nu blir det läggdags för min del. God natt allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0