Home sweet home

Hemma från Halmstad nu, har varit ute och gått en kvälls promenad ute i snön med min pojkvän. Vi har haft en jätte mysig helg iallafall , den har varit lugn och skön. Det är precis vad man behöver ibland! Har dock blivit jätte förkyld nu under helgen och det var väldigt längesen jag var sån här.

Men imorgon börjar mitt nya nyttiga liv, jag ska fixa detta och inte äta godis på ett bra tag (jag är en stor godis älskare, ni som känner mig vet). Och det ska nu få sitt slut ;) Hård träningen börjar redan imorgon också, ska bli riktigt härligt och komma igång ordentligt. Så vid ca 09.00 är jag på gymmet imorgon, hoppas ni haft en bra helg. Kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0