Halmstad

Är nu i Halmstad tillsammans med min pojkvän hemma hos hans kära familj. Vi gick upp strax efter nio, vaknade av att Elin ringde och väckte oss. Men det var lika bra det, för annars hade vi nog sovit väldigt länge ;) Strax ska vi börja fixa iordning oss för och gå till stan och kolla lite. Vi hade tänkt och kolla efter inredning till den nya lägenheten, så vi får se vad vi hittar för något.

Gårdagen tillbringades med min kära vän Sanna, det blev en god lunch på kaffe bönan och en trevlig shopping tur på stan. Jag köpte rouge, ett snyggt halsband och ett par vanliga svarta leggins (eftersom mina har gått sönder). Annars hittade jag inte allt för mycket, mer än att jag har blivit "förälskad" i en jätte fin beige kavaj som jag bara måste ha . . . Återkommer troligtvis lite senare, kärlek! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0