Barndomsvän

Hemma från en dag med min barndomsvän Jonna, mötte upp henne på stan efter jobbet. Då vi lunchade och gick på stan, men det blev ingen shopping för min del idag. (Jag har bestämt att jag ska hålla i pengarna) Efter våran tur på stan blev det ett hårt gym pass på friskis, lär ha rejäl träningsvärk imorgon ; ) Eller vad säger du Jonna? Fast vi belönade oss med en tripp till solariet. Jag vill också passa på och säga grattis till henne eftersom hon idag fått en lägenhet på torpa, så inom kort kommer vi bo väldigt nära varandra. Bara några stenkast bort! Men nu ikväll ska jag städa lägenheten, laga mat och sen bara slappa framför tvn. Kärlek!


Kommentarer
Postat av: Mick

Är hon singel din kompis Jonna? Hon är så sjukt snygg!!

2010-02-12 @ 13:11:55
Postat av: alexandra

Nej det är hon inte, hon har pojkvän : )

2010-02-12 @ 18:10:57
URL: http://alexandrawandeby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0