SVAR PÅ TAL

Anonym om FOREVER 21 EUROPE:

tack för upplysningen:) du verkar så genomgod, om du får beskriva dig själv med någa ord, vad skulle det vara? det känns också som om ditt liv är som en saga= helt perfekt, möter du aldrig några motgångar? Kram på dig!=)


SVAR: Jag en fick en jätte gullig kommentar tidigare idag och den gjorde mig alldeles varm i kroppen. Tack vill jag först och främst börja säga. Om jag skulle beskriva mig med några ord; jag är väldigt snäll (ibland lite för snäll), omtänksam, kärleksfull och glad. Mitt liv, perfekt? Va söt du är! Jag tycker jag lever ett vanligt svensson liv med underbara vänner, underbar pojkvän och underbar familj.

Motgångar har vi alla någongång och självklart har jag också det : ) Jag svarade så gott jag kunde, Kram på dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0