LÖRDAG

Efter jobbet igår blev det bara lugnt, min kära Pappa hämtade mig och jag bestämde mig för och följa med hem till mina föräldrar. Där åt vi lite gotti gott och kollade på filmen "Mission impossible 2", det var super mysigt som alltid.

Idag började jag dagen med att äta en mysig frukost tillsammans med R, sen har vi bara legat i soffan och myst framför tvn med tända ljus. Han är underbar min pojkvän! Nu har jag i allafall fixat i ordning mig för vid 13.00-20.00 väntas jobb på City Gross. Det ska bli himla skönt och jobba idag måste jag säga : ) Efter jobbet skulle jag och R egentligen gått på Julbord med hans fotbollslag, men eftersom de börjar vid 19.00 ikväll, så blir det tyvärr inte så med tanke på att jag slutar vid åtta. Istället ska vi vara hemma och göra julgodis, julskinka och bara ha en mysig lördagskväll. Hoppas ni får en bra dag alla bloggisar!


Bild: Google.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0