LEDIG

Det känns som det var längesen jag var ledig på en lördag och det behövdes idag. Fast imorgon blir det jobb tidigt igen! Jag tänkte att jag skulle passa på och fixa lite idag när jag ändå är ledig och helt själv här hemma. Min Sambo åkte nämligen till Halmstad igår och ska stanna där hela helgen. Det var ingen idé för mig och följa med när jag ändå ska jobba tidigt imorgon.  Här nedanför ser ni lite av det jag ska hinna göra under dagen;

- Träna på Sportlife
- Tvätta
- Städa lägenheten
- Handla
- Baka Julgodis
- Slå in köpta julklappar

Till sist ska jag gå ut ikväll pärlan Johanna, Julia, Rosanna och Johannas pojkvän och hans kompisar, det ska bli riktigt roligt och trevligt. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0