ANDRA ADVENT

Hej bloggen! Gårdagens förfest var riktigt trevlig, men det kan ju inte bli annat med härliga människor. Fast idag ringde klockan tidigt och då var jag mindre pigg, men det var bara att pallra sig upp för och bege sig till jobbet och jobba vid 08.30. Min kära pappa var även snäll och körde mig så jag slapp ta bussen. TACK!

Jag kom hem för en liten stund sen och strax tänkte jag ta en powernap och sen ikväll kommer min R hem igen, vilket ska bli väldigt mysigt. För jag saknar honom redan efter bara 2 dagar utan honom. Han är min kärlek, hörs senare!

http://publishme.se/43061/imagehandler/?go=upload&cb=tinymce.plugins.ImageHandler.cb_map.id_body

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0