Sunday

Hej sunshines! Idag skiner solen här i Jönköping, vilket gör mig på strålande humör. Gårdagens utgång med mina fina vänner var riktigt trevlig och rolig. Det blev lugnt på alkohol fronten iallafall, det är så skönt när man vaknar upp och inte känner sig bakis. Man kan ha precis lika kul nykter, ni som inte tro det har fel ; )

Nu på morgonen började jag och Elin och städa lägenheten efter förfesten, sen har vi bara legat och tagit det lugnt framför tvn allihop. Men nu har alla åkt hem, det är alltid lika kul och träffa underbara Elin. Så synd att hon bor i Halmstad . . . Annars idag ska jag tillbringa hela dagen med R och senare blir det en lång promenad. Ha en jättebra dag!


Bästa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0