Ny vecka

Ny vecka, nya möjligheter och ännu mer jobb står på schemat. Fast idag är jag äntligen ledig, efter en helg fylld med bara jobb. Därför var det väldigt behövligt med lite ledighet, jag börjar inte förens imorgon kväll. Så man kan nästa säga att jag nästan har två dagar ledigt, skönt!

 

Dagens planer är att fixa lite i hemmet, göra några ärenden, träna på friskis och efter det ska jag träffa min kära vän Louise. Vi ska gå en sväng på A6 och sen ska vi köpa med oss lite fika och åka hem till hennes nya lägenhet. Hon och hennes pojkvän har också flyttat hit till Torpa, fast på öster tror jag det blir . Ännu en vän som kommer bo nära mig, så kul. Senare ikväll blir det powerwalk med pärlan Johanna. Nu vet ni vad jag håller hus idag, hörs senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0