Tisdag.

Godmorgon allihop! Har varit vaken ett bra tag nu, har precis kollar på "våra bästa år". Haha! Det är sjukt hur länge det programmet har hållt på. Man kan missa 20 avsnitt och ändå fatta allt när man börja kollar igen . . . Men nu ska jag snart ut och gå runt munksjön, då min hals äntligen börjat bli bättre. Jag låter inte som en kråka idag iallafall! Så nu kan jag börja hårdträna igen. Senare framåt eftermiddagen ska jag umgås med min fina vän Lovisa, vi ska nog vara ute i det härliga vädret, kanske ta en fika och sitta och njuta av solen. Senare ikväll ska jag på ett Step pass på friskis med Frida, Ha en bra dag allihop!


Kommentarer
Postat av: tilda

vad söt du är :)

2010-04-17 @ 13:57:48
URL: http://tildaidaulrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0