Sunshine

Kom hem från ett möte med min nya chef nu, vi har börjat öppna kl:06.30 nu istället för halv åtta. . . Det betyder alltså att jag börjar jobba kl:06.00 nu mera. Hur ska jag orka gå upp vid 05.00 varje gång jag börjar klockan sex på morgonen. Haha! Men man blir nog van sen till slut som tur är ; ) Men innan mötet har jag varit med min going Johanna, vi möttes upp här hemma hos mig vid 13.00 och sen promenerade vi ner till Waynes Coffée och satt och tjatade och njöt av den härliga värmen.  Det blev även en runda på stan, men jag höll i pengarna idag med. Duktigt! Jag har iallafall haft en toppen dag, men nu ska jag laga mat och sen blir det läggdags tidigt idag eftersom jag ska upp klockan 05.00 som sagt. Hoppas ni haft en bra dag, återkommer senare igen!



Kommentarer
Postat av: johanna

ALEXANDRA! ta bort den där hemska bilden !!!!! puss gumman

2010-04-14 @ 22:31:42
URL: http://johannaholmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0