Mamma & dotter.

Idag fick jag jobba över på jobbet, slutade vid 15.00 istället för 13.00. Men det är sånt man får ta ibland! Direkt efter jobbet åkte jag hem till min kära Mor som fyller 43 år idag, grattis till världens bästa Mamma . . . Så nu ska jag tillbringa några timmar här och mysa, senare ikväll blir det ett tufft konditions pass och jag ska även försöka hinna med och sola. Sen är det bara att ladda med nya krafter, då jag börjar jobba vid 06.00 imorgon också. Återkommer senare!


Bild: min kära Mamma.


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Vilken vacker mamma du har. Hon ser väldigt ung ut. Gud vad jag saknar min när jag läser om din. Va rädd om henne ;)

2010-04-16 @ 10:50:57
URL: http://prinssesansglamour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0