Jönköping

Idag är det helt fantastiskt väder ute, iallafall här i Halmstad. Men nu sitter vi i bilen påvägs hem från Robins kära familj, vi har haft en jätte mysig helg här. Idag firar jag och min kärlek även 3 år, det är helt otroligt vad tiden har gått fort. 3 år är en lång tid, men detta är bara början för oss. Jag är världens lyckligaste med honom, han är den bästa. "Att älskas utav dig, är det vackraste för mig" Återkommer senare idag när jag är hemma igen, ha en bra dag allihop. Ut och njut av solen, CIAO!

Kommentarer
Postat av: Anonym

har ni alltid varit tillsammans utan uppehåll och otrohet?

2010-04-12 @ 18:14:27
Postat av: svar till anonym

Personlig fråga. Men jag svarar mer än gärna :D då vi inte har haft något uppehåll eller problem med någon otrohet eller nått sånt. Vilket är underbart :)

2010-04-12 @ 19:51:07
URL: http://alexandrawandeby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0