BOKAT RESA!

Resan är nu bokad och betald! Den 24 Maj flyger jag till min älskade vän Emmie som befinner sig i Washington som au pair, det kommer bli så sjukt kul och det är bara 48 dagar kvar tills vi ses. Tänk va tiden kommer gå fort. . . Pratade tidigare idag med henne och då sa hon att det skulle bli ca 32 grader varmt där idag. Ni kan ju bara tänka er hur avundsjuk jag blev när hon berättade de, det är ju rena Thailand värmen. Och vem vill inte ha värme nu? JAG!

Jag är iallafall hur glad som helst att resan nu äntligen är bokad, men jag har inte vågat tänka på att jag ska flyga själv än i ca 14h och så är det mellanlandning på det också. Ja ni kan ju bara tänka er själva hur det kommer gå ; )


Kommentarer
Postat av: hanna

vad kostade biljetterna? :O

2010-04-06 @ 23:55:31
Postat av: Alexandra

Svar: Biljetten gick på 5062 kr : )

2010-04-07 @ 00:07:14
URL: http://alexandrawandeby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0