Bättre idag.

Idag känner jag mig bättre, då febern är borta som tur är. Fast förkylningen är fortfarande och spökar, jag hoppas verkligen att den försvinner snart. Eftersom jag snart varit förkyld i två veckor . . . Men idag har jag hunnit med en fika på Bernades med Mathilda och även en runda på stan. Jag gick in till Once en sväng och pratade också och jag saknar verkligen att jobba där. Personalen speciellt!

Kvällen kommer tillbringas med min pojkvän, Johanna och Jesper. Vi vet dock ännu inte vad vi ska göra, någon som har något förslag kanske? Men något mysigt blir det iallafall. Sen imorgon åker jag och min pojkvän till Halmstad för och tillbringa resten av helgen där hemma hos hans familj. Återkommer senare!


Bjuder på en härlig bild på Johanna och mig från Thailand 2010


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0