Underbar helg

Som sagt, jag har haft en underbar kväll med Robin. Först blev det träning på friskis & idag svettades jag riktigt mycket när jag körde crosstrainer. Men det är precis så det ska vara ;) Efter träningen blev det bio och filmen "flickan som lekte med elden" var precis som jag hade hört, den var sjukt bra. Jag längtar redan tills nästa kommer ut! Sen blev det ingen solning innan träningen som jag hade velat, vi kände att vi inte riktigt hann med det. Nu har flyttat fram det jätte länge, det blir aldrig av att jag solar när jag väl säger det. Fast imorgon måste jag sola, punkt slut! Men nu ska jag mysa ner i soffan igen och kolla på tv. Hoppas att ni haft en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0