Mor och dotter kväll

Dags för mig att sova nu, men det är lite livat här hemma i lägenheten för och kunna sova. Jag har ju tre killar som sitter och spelar Fifa 10 och är rätt hög ljuda ;) Typiskt killar! Men jag kom hem från Mamma för ett tagsen iallafall, vi har bara legat och tagit det lugnt framför tvn hela kvällen. Kollat på Top model och Ensam mamma söker, sen blev en film och efter några timmar med min mor åkte jag hem.

Nu hade jag tänkt att avrunda här, för imorgon ska jag upp tidigt för och åka och träna på friskis tillsammans med underbara pojkvän. Sedan vid 11.30 ska jag äntligen fixa mina naglar igen, det har gått i lite mer än 4 veckor nu. Så det ska bli skönt att få dem fina igen. Men imorgon vid 13.30-21.30 väntas jobb igen på Ekhagen. Hörs imorgon kväll!

Kommentarer
Postat av: emma

vad är det för jobb du har på ekhagen? :)

2009-10-12 @ 20:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0