IKEA

Jag och min älskling har haft en jätte mysig dag och nu har vi precis fixat klart allt nytt vi köpte till lägenheten idag, det blev mer än förväntat. Jag trodde vi skulle komma hem tomhänta, men vi köpte en hel del. Det blev ett nytt soffbord, en taklampa till köket, runda silvriga ljushållare, två silvriga krukor, doftljus och glas till köket. Vilket skillnad det blev när lampan kom upp i köket ;) Men nu ska jag sova, för imorgon blir det mini tripp till Halmstad med Pappa för och hälsa på Robins föräldrar. PUSS!


Jag älskar dig, du är perfekt för mig!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

sötnosar!! :) DU är perfekt för honom också.

2009-10-16 @ 16:14:24
URL: http://linneaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0