Halmstad

Är nu i halmstad hos min pojkväns underbara föräldrar, jag kom hit med tåget vid 19.00 och sen dess har vi suttit och pratat massvis, skrattat och haft det trevligt. Det är alltid lika mysigt att komma hit och umgås, sen är Robins syster Sanna här också vilket gör det ännu trevligare eftersom man inte ser henne heller så ofta. Ikväll skulle vi egentligen gått ut, men det blev tyvärr inte så för Robin blev matförgiftad igår och mår därför inte så bra.

Sen har jag också haft två toppen dagar i Göteborg, vi har ätit gott, relaxat, shoppat massor och bara njutit. Jag lägger upp bilder när jag kommer hem igen, för imorgon ska jag åka till Elin och stanna hos henne i någon dag här i Halmstad. Det ska bli jätte roligt, för jag saknar henne! Skriver mer imorgon ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0