Dålig uppdatering

Den dåliga uppdateringen beror på att igår kom jag inte alls in på blogg.se, den ville bara inte fungera. Men nu verkar det fungera alldels utmärk! Idag när jag vaknade fick jag en chock, jag kollade ut och ropade på robin och sa; DET ÄR SNÖ UTE! Det snöade som bara den, första snön(snöblask) kom idag och är redan borta som tur är. Tidigt i morse tog jag och Robin bussen vid 08.10 till friskis och tränade i 1,5 h. Vilket var otroligt skönt! Efter träningen åkte jag hem och lagade mat, sedan åkte jag direkt till jobbet för och jobba mellan 13.00-21.30. Så nu blir det film med min Robin, PUSS!



Tog bilden utanför mitt fönster i morse.

Kommentarer
Postat av: Johanna

det snöade hos mig igår också, det försvann dock så fort det träffade backen. Skönt. haha.

2009-10-14 @ 08:42:43
URL: http://passepartout.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0