COLD

Hej allihop! Det är fruktansvärt kallt ute idag, nu känner man verkligen att hösten är här. Fast det känns mer som en kall vinter dag utan snö. Idag blev det ingen morgons träning, istället bestämde jag mig för att sova ut på min lediga dag. Sen efter 12 tiden mötte jag upp Mathilda på stan för och luncha, det blev en trevlig pratstund och en sväng på A6. Det enda jag köpte idag var en concealer ;)

Nu är jag hemma och har fixat och städat lite här hemma, men jag ska strax iväg igen för och träna på friskis. Resten av kvällen kommer spenderas med Ajnur stumpan, vi ska laga något gott och kolla på Grey's Anatomy. PUSS!


Mathilda och en god pasta romana på Coffee house by Geroge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0