Aerobics latin

Hej allihop! Idag var jag uppe med tuppen, jag gick upp vid 06.00. Sen började jag jobba vid 07.00 på Ekhagen, fick jobba över idag med skulle egentligen slutat vid 14.30 men slutade vid 15.30. Men det var trevligt ;) Nu är jag hemma och ska strax åka iväg igen, ska förbi once och lämna tillbaka pälsvästen som jag köpte för ett tagsen, för den har bara hängt i garderoben. Och där gör den inte mycket nytta! Men vid 18.30 blir det ett Aerobics latin pass på friskis med Ellen. Jag har aldrig testat på aerobics latin, bara vanlig aerobics och aerobics dans. Så vi får se hur det här slutar, men det är alltid kul att testa något nytt ;) Skriver mer senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0