Sunday

Jag hade ingen tid alls att sitta vid datorn igår, men nu är jag på plats igen. Gårdagen bestod av jobb mellan 08.30-13.30 och efter det åkte jag och Robin upp till A6 för jag tänkte att jag skulle shoppa lite. Men det blev bara två grejer som fick följa med hem, en klänning/tunika och en ring från H&M. Sen var det bara att åka hem, äta och fixa sig inför kvällen som tillbringades hemma hos mig med tjejerna. Det var en trevlig förfest och sedan gick vi vidare till Sliver där vi var resten av kvällen!

Men idag har jag inga större planer, mer än att jag ska ut och gå runt munksjön och bara mysa med Robin.  Sen ikväll vid 21.00 ska jag och Sanna kolla på våra män som spelar fotboll, trevligt. Ha en jätte bra söndag, Kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0