IDOL

När jag slutade jobba nu ikväll, åkte jag hem och myste hemma hos min Mamma. Vi åt mat, lite snacks, satt och pratade och kollade på idol. Det var helt klart rätt person som åkte ut, eller vad säger ni? Det tyckte iallafall jag och min mor. Sen de som kommer att hamna i finalen är mina favoriter Tove och Erik.

Ne nu är det slutpratat om idol! För nu ska jag krypa ner i sängen och sova. Fast det kan bli lite svårt, eftersom Robins kompisar Poh och Bob-Johan är här och hälsar på tills imorgon. Då är det alltid livad stämning vill jag lova, men en mycket trevlig sådan också. Fast inte när man ska sova;) God natt allihop, PUSS!


Kommentarer
Postat av: lisa

Jo men det är alltid mysigt att komma hem :) Det är bara bra med mig, allt rullar på! :) Med dig också hoppas jag?

2009-11-28 @ 12:35:50
URL: http://lisaellennystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0