Gym

Är nu hemma från en trevlig fika med Mathilda på coffee house by george. Nu ska jag bara få i mig lite energi innan jag går till sense och kör styrka. Men ikväll blir det mys med Robin, vilket kommer bli väldigt skönt, för jag är så himla trött & ska upp tidigt imorgon och jobba.

Jag skulle som sagt slingat håret idag egenligen, men det blev inte riktigt som jag tänkt mig. Eftersom idag bestämde jag mig istället för och gå till en frisör och slinga håret, så jag får samma färg i mitt hår som på löshåret som jag ska ha på balen. Så på måndag kl:14.00 ska jag slinga mitt hår hos frisören för första gången, jag har alltid i alla år slingat mitt hår hemma. Men nu blev det ändrig, ne nu måste jag äta och sen bege mig till sense. Skriver mer imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0