Grönt te

 
Sitter här hemma och dricker grönt te och knarkar halstabletter och alvedon, det brukar hjälpa. Jag har gått och blivit sämre, jag är jätte förkyld och har ont i halsen. Vilket inte känns så bra, eftersom jag har mycket att göra denna veckan som t ex. massa plugg. Just nu känner jag att jag inte orkar göra någonting, för jag känner mig helt slut i kroppen. Men jag ska iallafall träffa min bästa vän Emmie idag och hon får mig alltid på bra humör, jag är glad att jag har en vän som henne. Vi ska träffas nere på stan framåt eftermiddagen och tröst shoppa lite kanske? Sen ska vi kolla på bäckdahl bal som börjar runt 16.00 och ikväll ska jag till Elinbaby. Ha en underbar dag allihop!

Kommentarer
Postat av: Louise

haha klart det är tillåtet ! ska bli så kul =)

2009-05-26 @ 10:35:24
URL: http://looooooouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0