Grillning

Är äntligen hemma efter en lång dag i skolan, slutade egentligen vid 14.00 idag. Men vi var som vanligt tvungna och hålla på med balen, gå på möte med gymnasiechefen och fixa med betalningen. Fast sen när jag och Emmie skulle gå ner och betala på banken, så stängde dom självklart vid 15.30, därför blev jag tvungen och åka ner själv till banken i stan och fixa allt där. Så nu är allt klart!

Men nu sitter jag på balkongen och ska varva ner lite innan jag ska åka iväg igen, för ikväll blir det grillning med klassen. Våran lärare har nämligen bjudit hem oss på grillning, så det kommer nog bli trevligt. Det är kul att man hittar på något nu allihop, eftersom snart splittras vi. Hoppas att ni får en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0