GRATTIS

Har nu äntligen fixat klart allt är hemma och ska strax åka iväg till Huskvarna för och fira min underbara vän Elin som fyller 21 år imorgon och Pressfeldt som fyller 19 år idag. Grattis till er båda!

Jag är så otroligt glad att jag har lärt känna en sån fin människa som henne, vi har känt varandra i 2 år och vi har varit med om mycket. Tänk alla gånger vi skrattat och gråtit, våra galna utekvällar. Vilka minnen! Men nu ska hon flytta hem till Halmstad igen och lämna mig här i Jönköping. Jag kommer sakna henne jätte mycket. Elin, jag vet att du läser detta, men bara för att du bor där så betyder inte det att vi aldrig mer kommer ses, för det gör vi. Jag ska komma så ofta jag kan, jag älskar dig!






Min kära vän Elin & jag.

Kommentarer
Postat av: elin

oo baby, tårar i ögonen. kommer sakna dig så galet mycket! älskar dig!

2009-05-26 @ 19:47:43
Postat av: Elina♥

hej! fin blogg:)

klicka gärna in på min blogg och säg vilken klänning du tycker jag ska köpa:)

Har en jävla beslutsångest

ha en bra dag!:D♥

2009-05-27 @ 15:21:47
URL: http://elinalatin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0