Friday morning

God morgon allihop!

Denna veckan har gått jätte fort och det är redan helg igen. Det känns riktigt skönt och vara lite ledig från jobbet, men istället kommer man får plugga som en galning i helgen. För nästa vecka kommer inte att bli rolig i skolan, 4 prov + muntliga nationella i svenska och detta sker alltså bara på två dagar. Men nu är jag hemma hos min kära mamma lite innan jag ska kila iväg till skolan, jag var nämligen tvungen och låna skrivaren för och skriva ut mitt apu-arbete. Strax ska jag vidare till skolan för och ha skriftliga nationella mellan 12.00-16.00, sen ska jag hem till Mathilda och ikväll blir det utgång med tjejerna.
Ha en fortsatt bra dag, Puss&kram.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är ditt projektarbete nu i 3:an?

2009-05-08 @ 13:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0