Fredag

Äntligen helg och det ska bli helt underbart att vara ledig.

Idag var det skola som vanligt och jag har nu äntligen lämnat in allt som ska vara klart, så nu har jag ingenting kvar i skolan och det känns jätte konstigt. Betygen sätts på måndag och jag är väl rätt nöjd ändå ;) Men efter skolan åkte jag ner till stan med Emmie och Lovisa, vi kollade i butikerna bland all röra. Det är som sagt jönköpings marknad här i helgen, rix fm festivalen imorgon osv, så ni kan ju bara tänka er hur mycket folk det är överallt. Men med mig hem fick jag iallafall ett par tygskor, bikini och ett par trosor. Sen var det dags för jobb på once mellan 12.00-17.00 och nu ska jag gå ut och gå en lång promenad.
Ha en jätte bra kväll, för det ska jag ha.

Kommentarer
Postat av: Louise

tack så mkt, hihi :) ja det är dem! var kul att se dig med, syns alldeles för sällan! kanske syns ute ikv annars på tisdag ;)

2009-05-30 @ 09:31:08
URL: http://looooooouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0