Flytta ihop

Min tisdags kväll idag kommer tillbringas framför tvn.
Först " Den rätte för Rosing" som jag ännu inte kollat på,
så det blir första gången för mig idag. Och det sägs att det inte ska vara så bra?

Men vid 21.00 börjar desperate housewives och sen blir det mys med Robin.
Och vet ni vad? Ettan vi kollade på förra veckan kommer vi troligtvis få, men sen
nämnde hyresvärden också att han hade en 2:a ledig och det känns mycket bättre eftersom det är de vi letar efter. Men vi sa ju i värsta fall får det bli en etta. Men nu ser det ljust ut med den här 2:an som vi ska kolla på imorgon kl:17.00, så håll tummarna nu. För jag vill flytta ihop med min älskling nu!



Puss&kram.

Kommentarer
Postat av: Passepartout

hoppas ni får tvåan då!

2009-03-11 @ 08:41:31
URL: http://passepartout.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0