Sunshine

Hej allihop! Solen skiner genom fönstret nu när jag sitter köket och ska plugga lite. Vårsolen är riktigt varm när det inte blåser, men annars är det rätt kyligt i luften. Tyvärr! Men det gör inget, bara solen är framme så blir allt mycket bättre.

Men min dag började iallafall med ett aerobics/bodypump pass kl:08.00, sen har det bara varit en lektion till halv 11. Fast nu ska jag ta tag i pluggandet och äta lunch, sen måste jag tillbaks till skolan för och ha den sista lektionen. Och sen blir det hem igen och resten av min dag kommer bara att bestå av massa plugg. Roligare än så blir det inte ; )

Hoppas att ni får en bra dag,
ut och njut av solen. Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0