Helgen är här

Hej allihop! Äntligen är det helg och det innebär ledigt, förutom imorgon när jag ska jobba på once mellan 11.00-16.00.  Men min dag började mindre bra i morse eftersom jag lyckades försova mig. Men jag kom tillslut bara 15 min försent, så det var inte farligt. Men resten av dagen ska jag ut och powerwalka runt munksjön, sen sola och senare ikväll ska jag hem till Emmie för och fixa oss inför kvällen, men det blir en väldigt lugn kväll för mig.



Sen är det en sak som är säker och det är att ifall man vill ha en studentklänning som inte alla har, så ska man verkligen inte köpa den här i jönköping och speciellt inte på ginatricot, hm eller vila. Sen finns det ju alltid ett "men" och så tänker jag att man kanske kan ändra den lite så den blir lite annorlunda. Men jag är ändå tveksam, eftersom jag vet att  det är en klänning som kommer gå åt och det är därför jag blir lite fundersam. Jag får helt enkelt vänta tills jag och hjärtat åker iväg när vi har 2 år och försöka hitta en finare, men om jag inte hittar någon så kommer jag faktiskt ha den jag hittat. För den är så himla fin och enkel!

Men nu blir det powerwalk för min del,
hoppas ni får en bra dag. Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0