Hår produkter

Dom här två produkterna köpte jag när jag klippte mig senast nu den 25 feb och då jag kände att jag verkligen behöver ta hand om mitt hår, för nu är det så friskt och fint efter jag klippte mig. Så jag köpte två jätte bra hår produkter som jag absolut inte kan vara utan.

Så jag kan verkligen rekommendera de här två produkterna nedanför till er, för jag kände skillnad redan från första användningen. Mitt hår känns verkligen jätte mjukt och glansigt och fräscht. Och sen har jag Scandinavian Formula - värme-spray som jag använder efter jag duschat och sprayar det innan jag fönar & plattar mitt hår. Och den tycker jag är väldigt bra med, fast den har jag haft ett tag nu. Och det enda negativa med den är att man kan få lite elektriskt hår om man tar för mycket. Men bortsett från det, så är den super bra.
 
          
Revlon professional - Blonde Sublime   System Professional - Repair mask
Shampoo
för 169 :- på klippoteket.           för 209 :- på klippoteket.


Scandinavian Formula - värme spray
för 79:- på parfymerian (tror jag det heter)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0