Aerobics pass

God morgon! Fick en chock när jag vaknade idag och kollade ut genom fönstret. Tro det eller ej, men det var snö & slask jag såg. I helgen trodde man ju att det var vår på väg, men våren har tydligen tagit en liten paus. Men morse kl:08.00 hade jag mitt aerobics pass och det gick bättre än vad jag trodde. Fast glömde av mig lite, men det är sånt man gör när man blir hyper nervös. Haha! Jag tycker det är så skönt att träna på morgonen, för man blir så himla pigg och man mår bra efteråt också. Fast idag efter aerobicsen kände jag mig väldigt hängig och yr, det känns som jag är påväg att bli sjuk, men det hoppas jag inte. För jag har för mycket som ska fixas den här veckan!

Just det, kom på att jag inte berättat att jag nu äntligen har
köpt conversen som jag tjatat om och dom är super sköna.
Och jag tror det är fler än jag som tycker det?


Bild: Google.se

Hoppas ni får en bra dag. Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0