Work it, baby!

God morgon på er! Sitter nu och äter lite frukost, det fick bli havregryns gröt, ett ägg, grönt te och en knäckemacka med keso. Mums, va gott! När jag fått i mig detta hade jag tänkt och cykla bort till sense för och träna kondition & styrka. Det ska bli hård träning idag, vilket jag är inställd på. Men framåt eftermiddagen ska jag umgås med min underbara vän Lovisa, vi har nog tänkt oss och luncha och gå på stan tillsammans.

Gårdagen bestod av en liten tripp till A6 med hjärtat, sen träffade jag Mathilda på kvällen, efter det blev det storstädning hemma och sen en härlig kvälls promenad. Hoppas att ni får en jätte bra dag idag!

DET ÄR BARA 4 DAGAR KVAR TILL STUDENTEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0