Midsommar helg

Jag har haft en underbart bra helg
i halmstad hemma hos Robins familj!


Lite om min helg:
Fredagen började med jobb mellan 07.15-15.00 och sen åkte vi hem till halmstad och där åt vi god midsommar mat med Robins familj & några vänner till deras familj, men framåt kvällen åkte jag och hjärtat vidare hem till Henke där resten av våra vänner var. Tack allihop, för en jätte bra midsommarafton, jag hade riktigt roligt och trevlig. I lördags fick vi en lång sovmorgon och sötaste nellie lyckades inte ens väcka oss, sen på eftermiddagen var vi och fikade med Poh och hans flickvän Fanny och resten av dagen blev rätt lugn. Kvällen spenderades på östra stranden i en stuga med film & mys med folket. Idag hann vi inte med mycket, mer än och åka hem tidigt till Jönköping. Eftersom jag skulle jobba idag mellan 14.45-22.15. Ne nu ska jag krypa ner brevid hjärtat och sova, god natt!




Kommentarer
Postat av: elin

saknar dig :(

2009-06-25 @ 19:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0