The Proposal

Det var helt omöjligt och ligga på vätterstranden idag, det blåste alldeles för mycket för våran smak. Därför åkte jag, Mathilda, Sanna, Jenny och Johanna till västersjön och låg där. Där det inte blåste någonting, så där låg vi mellan 11-15.30 och blev lite bruna. Och nu är jag hemma från stan, med mig hem blev det en fin strandklänning sen har jag varit på möte med chefen. Nu är allt klart inför allt i sommar och jag kanske till och med lyckas
komma iväg på en rest resa v.33, vilket jag hoppas på.

Nu hade jag tänkt och gå ut och powerwalka i värmen och sen ska jag fixa iordning mig. För ikväll är det bio som gäller för mig, Mathilda & Sanna. Vi ska se på filmen som hade premiär igår "The Proposal". Jag har rätt höga förväntningar, för den verkar vara jätte bra. Vi får se vad den får för betyg av mig ; )



Hoppas att ni haft en underbar dag, för det har jag haft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0