Ny vecka

Ny vecka och nya tag, nu börjar arbetslivet på riktigt ..

Min helg har varit jätte bra, men väldigt lugn med tanke på att man har varit helt färdig sen i fredags. Jag och hjärtat har haft besök här hela helgen av Robins föräldrar och det har varit så mysigt. Vi har fixat med lägenheten, köpt lampor, kuddar, sytt gardiner och satt upp massa saker på väggarna. Men idag ska jag och min mamma åka och köpa nya blommor och krukor till lägenheten, sen ska jag träffa bästa Emmie.

Kortfattat om min helg, Fredags tog jag som sagt studenten och jag lägger upp bilder på vad jag fick senare idag. I lördags åkte vi till A6 för och shoppa lite inredning sen på kvällen blev det middag och mys med hans familj & min familj. Igår åkte vi och stor handlade på ica maxi, efter det mötte jag upp Mathilda på A6 och senare på kvällen blev det film och mys hemma hos mig med henne, Lovisa och Emmie.

Nu är det dags för frukost,
Ha en underbar dag allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0