Sovmorgon

God morgon, god morgon!

Idag fick jag sova ut ordentligt och det behövde jag verkligen. För igår var jag tvungen att gå upp när Robin gick upp vid 06.30, eftersom jag inte har någon mobil just nu. Men jag jobbade mellan 08.00-15.40 igår, så det gjorde egentligen inte så mycket. Men jag var tvungen att lämna in mobilen i fredags och då fick jag en låne telefon som inte ens funkar laddar, så den är sten död för er som försöker nå mig.

Annars bestod gårdagen av jobb och efter jobbet hämtade Lovisa upp mig. Sen åkte vi hem till mig för och umgås och kolla på film "pride and glory" och pratade om allt möjligt. Men idag börjar jag vid 12.30, måste ner till stan innan jag börjar och fixa några ärrenden. Hoppas att ni får en toppen dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0