Ny vecka

En ny vecka har börjat och min vecka består av jobb varje dag. Idag öppnade jag och stängde som vanligt, så jag började vid 09.40-18.10. Det är så mina tider ser ut hela veckan också, förutom imorgon börjar jag 10.00 ; ) haha. Lyxigt va?

Är äntligen hemma nu, åkte direkt till sense efter jobbet och tränade i 1,5 h. Det blev konditions träning och styrka! Nu håller jag på och lagar mat, måste fixa matlåda tills imorgon. Resten av kvällen kommer tillbringas framför tvn och inatt sover jag ensam.

Men nu måste jag boka biljetter till kristianstad tills på lördag!

Kommentarer
Postat av: nikki

hatar att sova ensam haha man blir så bekväm av att alltid ha någon bredvid, men icke inatt och icke de senaste nätterna.. usch mörkrädd är jag också! :)

2009-07-13 @ 21:56:58
URL: http://nikkijohansson.blogg.se/
Postat av: driola

jaaa hittills är det oerhört mys! :) <3

2009-07-15 @ 19:41:45
URL: http://driola.blogg.se/
Postat av: Amanda

Va du tränar, att du orkar de när du har jobbat så länge;P de e inte dåligt:)

2009-07-18 @ 00:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0