I.d smink

Kom hem för en timme sen, vi har varit iväg sen kl:19.00 idag. Vi har varit på A6, sen var vi och åt mat och efter det storhandlade vi på Ica Maxi. Så ikväll hann vi inte med någon film myskväll, men vi har haft det jätte mysigt ändå. Strax ska jag gå och lägga mig, för jag ska upp vid 08.00 imorgon, eftersom jag ska åka till jobbet vid 09.00. Men från våran A6 runda idag blev det lite shopping för min del, med mig hem fick jag ett solpuder från I.d, ett par rosa shorts & en ros ring.


           2 påsar av 6 fullda mat påsar och nya shortsen + ros ringen.

             Min kärlek och jag


GOD NATT ALLIHOP!


Kommentarer
Postat av: Emilie

Oj, nån har blivit brun i sommar! :O :D

Fina saker du köpt förresten!

2009-07-25 @ 11:32:02
URL: http://emilieljungqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart är ringen köpt ?

2009-08-01 @ 22:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0