Happy day

Det har varit en mycket trevlig dag. Dagen började med jobb på once mellan 09.40-13.30, sen skulle jag egentligen ner till stranden men det blev inte så eftersom det började regna och åska. Så efter älskligen slutade jobba, cyklade vi till mio och köpte rosa och gröna kuddar till vardagsrummet. Vilket blev super fint! Trodde aldrig att rosa och grönt skulle bli bra ihop, men tack vare iems inspiration ändrade jag mig. För det var riktigt fräscht och fint!

Kvällen har bestått av förfest hemma hos Mathildas pojkvän Ludvig med mycket trevligt folk. Men jag var bara med på förfesten, för sällskapets skull eftersom jag jobbar imorgon igen. Så nu ska jag gå och lägga mig, god natt allihop!



Härligt folk från kvällen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0