Speed boat trip

Hej sweeti's. Nu har vi precis fatt i oss lite god thai mat, det var hur gott som helst! Men idag har vi legat pa stranden hela dagen, vi var pa en strand som heter prah nang caver beach och har solat och badat hela tiden. Sa nu ar jag en brand tomat och jag fjallar som bara den. Mindre kul och fjalla bort farg innan man ens kommit hem. Men det ar sant man far ta! Och Robinalskling ar sa mycket brunare an mig, jag trodde att jag skulle fa mer farg an vad jag fatt. Men jag kan val inte bli brunare. Haha! Men robin ar riktigt brun och det ar forsta gangen jag ser han sahar brun.

Men imorgon ska vi aka pa en till speed boat trip fast denna gangen ska vi till beromda Phi phi oarna, Lohsamah bay, Piley bay, Monkey bay, Maya bay, Viking Cave, Hin Klarng och Bamboo Island. Sa vi ska fa se en hel del fina upplevelser imorgon. Plus att vi ska snorkla igen, for det var riktigt kul och simma runt bland alla fina fiskar. Haha! Tro det eller ej sa gillade jag det, aven fast jag inte gillar fiskar. Men nu avrundar jag har, ha det sa bra allihop. Saknar er!

Pusskram, Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0