Söndag

Hej sweeti's. Nu har jag precis fixat i ordning mig för att möta upp Mathilda, vi ska ta en fika och sitta och prata om allt möjligt som tex. det som hänt och så när jag inte var i Sverige. Måste ju få höra lite skvaller nu när jag varit borta, ska bli kul och träffa henne har inte träffat henne på tre veckor. Så jag kan säga att hon är saknad! Efter jag umgåts med henne, ska jag åka och träna på sense. Ska bli otroligt skönt och komma igång ordentligt nu efter två veckors semester och under dom två veckorna i Paradiset kan jag säga att det har inte blivit mycket tränande. Men nu blir det vanliga rutiner igen när jag är hemma.

Men senare ska jag och robin till Pressfeldt, Jonatan och Elingumman. Har inte träffat henne heller på flera veckor, så jag saknar ihjäl mig efter henne. Men hoppas att ni får en jätte bra dag. Pusskram, Alexandra ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0