Shopaholic

Kom hem för en liten stund sen och nu håller på och äter lunch innan jobbet, det blev en god sallad. Men vid tolv idag gick jag och jonna powerwalk runt munksjön, sen blev det en runda på stan för och kika i butikerna. Och självklart fick jag med mig tre par jätte söta trosor hem från h&m och två blusar (en vit med vita spetsdetaljer och en leopard blus som ni ser på bilden). H&M's underkläder har blivit så himla fina, jag skulle nästan kunna köpa allt ihop. Men jag har ju redan för mycket? ; ) Fast enligt mig så får man aldrig för mycket av underkläder.


Min nya leopard blus från H&M divided för 198 :-


Men nu är det dags för och jobba mellan 15.45-22.15.
Ha en trevlig lördags kväll, för det ska jag ha.

Pusskram, Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0