Paradiset

Hej sweetheart's.

Uppdatering fran paradiset.
Idag har vi legat och solat i stortsatt hela dagen vid polen. Och sen tog vi en promenad langst stranden och det slutade med att vi akte jet ski och jag ska lova er att det var faktiskt otroligt fint att aka ut i havet och kunna se allt pa ett helt annat satt. Men jag var radd vill jag lova!

Nu ar antligen min balklanning klar, det tog bara 3 dagar och jag alskar den. Sen nu bestamde jag mig for att gora en till, sa det kommer jag nog har pa ed bal som det ser ut nu. Fast den som blir finast ska jag ha pa min bal ;) Och alsklingen haller pa med tva kostymer och tre skjortor. Tror dom kommer bli riktigt snygga!

Men nu ska vi ut pa en kvallspromenad vid havet, ha det sa bra. Horde att det ar 10- hemma och det kanns val inte sa lockande nar man sitter har nu i 30 grader varmt. Saknar er dar hemma! Pusskram, Alexandra


Bild: google.se

Kommentarer
Postat av: Lollo

Jag saknar dig hjärtat mitt, Hoppas att ni har det underbart, här hemma är det 10 minus grader. Svnin kallt haha ! Hälsa Robban :) Love you

2009-01-05 @ 21:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0